Reisplan

6 september 2014 - Maassluis, Nederland

Vorig jaar rond deze tijd heb ik het plan opgevat om een reis te gaan maken met mijn boot. Rita heeft eigenlijk de aanzet gegeven door te zeggen dat als ik mijn droom waar wilde maken dat het beste nu zou kunnen doen. De boot ligt nu bepakt met al de volgens mij benodigde aanpassingen klaar in de haven van Maassluis, om volgende week met hopelijk gunstige wind richting caribbean te vertrekken. Het plan is om via de  Canarische  eilanden en misschien via de Kaapverdische eilanden,  half november over te steken naar het Caribisch gebied, en dan via Bermuda en de Azoren weer terug te komen.

1. Jeanette:
    11 september 2014
    Ha Bas, leuk om zo te kunnen volgen waar je zit. Eerst Dover, nu Brighton. Veel pelzier. En uiteraard nog gefeliciteerd met Hesters (echte) verjaardag.

Groet, Jeanette
  2. Bram en Anja:
    14 september 2014
    Hoi Bas, helaas hebben we je vertrek net gemist. Gisteren waren we bij Karin en hoorde dat je net vertrokken bent. Fantastisch dat je nu deze reis gaat maken. Een hele mooi reis gewenst van Anja en Bram V.d. Tarpan
  3. Adri Schonenberg:
    7 november 2014
    Wat heerlijk om je droom waar te kunnen maken, volg je al een poosje en geniet van je reisverhalen. Doorgaan met het
    schrijven van die mooie droomreis.